Welcome to BeautyDiaries.com!


Hello fellow e-shopaholics!

BeautyDiaries.com is just another one of your review on online boutiques

which guides you through the world of e-shopping.

Any inquiries or questions, do mail be for a confirm respond.

Thanks!


Regards,

Herni ♥


IMPORTANT!

All sold items will be deleted from this blog for easy viewing. So, if you would like to know what have sold thus far, just ask away!


Wednesday, September 28, 2011

Produk SHAKLEE ( Set Ibu Mengandung & Penjagaan Kesihatan Wanita)



GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.1

* Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid*
* Menyokong sistem imun*

RM 95 ( pemakanan 2 bulan ) termasuk penghantaran.




Wanita adalah merupakan insan yang teristimewa kerana mereka adalah pengurus rumhatangga dan juga ada yang jadi pengurus waktu bekerja. Untuk melakukan kedua2 kerja ini wanita selalunya gigih dan tabah menjalaninya.

Ramai wanita juga tidak tahu disebabkan tenaga yang keluar utk melakukan kerja2 ini mereka boleh ditimpa pelbagai masalah kesihatan seperti sakit sendi, period tidak teratur, merasa letih, kulit kelihatan tua, kanser, sakit kulit , alahan dan pelbagai lagi masalah yang dikatkan dengan wanita...SEMUA INI BERLAKU KERANA MEREKA MELAKUKAN KERJA DENGAN TULANG 4 KERAT MEREKA. itu sebabnya bila kita lihat ibu2 kita bila meningkat usia tulang mula rapuh, bongkok dan pelbagai lagi penyakit tua.

TETAPI ...sebenarnya wanita tidak perlu jadi spt ibu2 mereka ...alangkah anda menikmati usia tua anda dalam keadaan yang sihat dan kuat tanpa penyakit..

Penyakit datang bukan pada usia tua tetapi ia bermula pada usia kita sekarang dan apa yg dilakukan kpda badan kita sekarang.

DISEBABKAN INI kami menawarkan set yang akan menjaga kesihatan wanita dan awet muda . supaya anda tidak ditimpa penyakit di usia Tua.

SET INI MENGANDUNGI KANDUNGAN LENGKAP YANG AKAN MENJAGA TULANG . SISTEM PERANAKAN, USUS, HORMON WANITA DAN SISTEM TUBUH BADAN . IA JUGA AKAN MENJADIKAN KULIT ANDA BERTAMBAH TEGANG DAN TIDAK KELIHATAN TUA WALAU DIMAMAH USIA.

PEMBAIKAN DARI DALAM LEBIH BAIK DARIPADA BELI PENJAGAAN KULIT KERANA IANYA HANYA MENJAGA LUARAN..TETAPI SEBNARNYA DALAMAN YANG PENTING..

SEPERTI BUAH MANGGA..KELIHATAN CANTIK DILUAR TETAPI BILA DIBELAH KELIHATAN ULAT2 TELAH MEMBUSUK DIDALAM...ITULAH BADAN KITA JIKA TIDAK DIJAGA

HARGA SET INI : NORMAL PRICE RM 470

TAWARAN DISKAUN : RM 318
( PEMAKANAN UTK 2 BULAN)

JIKA ANDA BELI 2 SET ( 1 UTK ANDA - 1 REKOMEN KAWAN ANDA : RM 550 ( 2 SET )



KEBAIKAN LAIN DARI PENAMBAHAN SUSU IBU

Khasiat daun alfalfa, selain membanyakkan susu ibu:

1. Ia adalah tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian tubuh manusia.
2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
4. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
5. Memberi kelegaan semasa haid.
6. Merawat arthitis
7. Bagus untuk elergi dan ekzema
8. Merawat asma
9. Mencuci usus bagi membuang toksik
10. mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan jangkita dalam buah pinggang
11. Meneutralkan asid dalam badan
12. Merawat masalah keputihan pada wanita
13. Membesar dan menegangkan payudara
14. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri
15. Memulihkan urat selepas bersalin
16. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
17. Meningkatkan stamina seorang suami
18. Melegakan sembelit

ALFALFA ( 330 biji )
ALL ITEM FREE DELIVERY ( SEMENAJUNG MALAYSIA )

Price:RM63
SABAH SARAWAK RM 15




W*KEPENTINGAN VITALEA UNTUK IBU TIDAK RISAU DAN SENTIASA BERADA DALAM KEADAAN TENANG DAN BERTENAGA

Vita-Lea® Iron Formula

Multivitamin & Multimineral

Multi yang Hebat

Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki. Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan

Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.

Penggunaan harian, Vita Lea boleh:

* Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
* Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata*
* Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi*
* Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas*
* boleh mengelakkan stress dan kerisauan

Perbezaan Shaklee

Kemajuan Saintifik

* Disokong oleh tujuh kajian klinikal

Mengandungi Sistem Penyerapan Bioaktif

* Teknologi salutan mikro membantu dalam pembebasan segera di dalam perut untuk meningkatkan penyerapan asid folik dan vitamin B penting yang membantu menghasilkan dan memelihara sel-sel baru.

Kualiti yang luar biasa

* Lebih daripada 340 ujian kualiti dilakukan setiap kali Vita-Lea dihasilkan

Vitamin D - Menyokong penyerapan kalsium untuk tulang dan gigi yang sihat*

Beta Karotena - Meningkatkan kesihatan mata, kulit dan sistem imunisasi*

Vitamin E - Menyokong kesihatan sekular dan meningkatkan kesihatan hati, usus dan fungsi imunisasi*

Kalsium - Menyokong kekuatan tulang, pengaliran urat saraf dan otot-otot*

Boron - Membantu dalam metabolisma Vitamin D dan mineral yang terbabit dalam perkembangan tulang*

Magnasium - Menyokong kekuatan tulang, fungsi otot dan membantu dalam mengekalkan tekanan darah normal dan denyutan jantung*

Biotin - Membantu badan menghasilkan tenaga dari protein dan lemak*

Lain-lain - Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, warna dan bahan pengawet*

VITALEA ( 120 biji )
PRICE: RM91

ALL ITEM FREE DELIVERY ( SEMENAJUNG MALAYSIA )
SABAH SARAWAK RM 15



Bagaimana untuk meningkatkan peluang anda untuk hamil dan mencegah keguguran?

Kesuburan

Lebih dua puluh tahun lalu, masalah kesuburan telah meningkat secara mendadak.Sekurang-kurangnya 25 peratus daripada pasangan yang merancang untuk ada bayi akan menghadapi masalah mengandung dan lebih banyak pasangan yang beralih kepada rawatan kesuburan untuk membantu mereka mempunyai keluarga.

Rawatan kesuburan yang paling senang jika anda tiada masalah lain seperti ini

• Kegagalan ovulasi (termasuk Sindrom Ovari Polycystic)
• kerosakan Tubal
• endometriosis
• masalah lelaki


adalah melalui supplemen.

SET KESUBURAN SHAKLEE

Kini terdapat banyak pengetahuan saintifik tentang penggunaan suplemen nutrisi dan kesan yang baik mereka terhadap kesuburan kedua-dua lelaki dan perempuan.Seperti yang anda akan lihat, suplemen ini boleh menjadi sangat berkesan dalam mengimbangkan semula hormon anda, serta memperbaiki kesihatan anda secara keseluruhan dan juga pasangan anda, ini adalah sesuatu yang penting untuk kEHAMILAN ini yang berjaya.

Supplemen adalah perlu kerana walaupun diet terbaik di dunia tidak akan mengandungi semua nutrien yang anda perlukan untuk memberi anda peluang terbaik untuk hamil.


B-complex dgn Asid Folik

Ia kini diketahui bahawa asid folik boleh menghalang spina bifida pada bayi anda, Oleh itu adalah penting untuk anda mendapatkan banyak asid folik sebelum dan semasa mengandung. Dan bukan itu sahaja. asid folik tidak syak lagi memang penting, tetapi ia hanya sebahagian daripada keluarga amat penting B-kompleks iaitu vitamin yang diperlukan untuk menghasilkan bahan-bahan genetik DNA dan RNA. Bersama –sama dengan vitamin B12, asid folik bekerja untuk memastikan bahawa kod genetik bayi anda tidak berubah. Ingat: tidak cukup untuk mengambil asid folik sahaja apabila anda cuba untuk mengandung. Semua vitamin B adalah penting dalam tempoh pra-konseptual.Penyelidikan telah menunjukkan bahawa memberi B6 untuk wanita yang menghadapi masalah hamil meningkatkan kesuburan dan vitamin B12 telah didapati untuk meningkatkan kiraan sperma rendah

ZINK
Zink adalah zat yang paling banyak dikaji dari segi kesuburan bagi kedua-dua lelaki dan wanita. Ia merupakan komponen penting dalam bahan genetik dan kekuranganzink boleh menyebabkan perubahan kromosom dalam sama ada anda atau pasangankita, yang membawa kepada kesuburan dikurangkan dan meningkatkan risikokeguguran. Zink adalah perlu untuk badan anda untuk 'menarik dan tahan'(menggunakan dengan cekap) hormon pembiakan, estrogen dan progesteron.

Dan ia sama penting untuk pasangan anda: zink boleh didapati dalam kepekatan yang tinggi dalam sperma. Zink diperlukan untuk membuat lapisan luar dan ekor spermadan Oleh itu, penting untuk kesihatan sperma pasangan anda dan seterusnya, bayi anda. Menariknya, beberapa kajian juga menunjukkan bahawa mengurangkan zinkdalam pemakanan manusia juga akan mengurangkan jumlah sperma itu.

vitamin E dan selenium serta grapeseed ekstrak

Vitamin E adalah antioksidan yang kuat dan telah ditunjukkan bahawa untuk meningkatkan kesuburan ia diberikan kepada kedua-dua lelaki dan wanita.Lelaki yang pergi untuk rawatan IVF dengan pasangan mereka telah diberikan vitamin E,dan kadar persenyawaan telah meningkat dari 19-29 peratus. Ia telah dicadangkan bahawa aktiviti antioksidan vitamin E yang mungkin membuat sperma lebih subur.

Selenium adalah antioksidan yang membantu melindungi badan daripada serpihankimia yang sangat reaktif dikenali sebagai radikal bebas. Atas sebab ini, selenium dapat mengelakkan kerosakan kromosom, yang dikenali sebagai punca kecacatan kelahiran dan keguguran. Tahap yang baik selenium juga penting untuk memaksimumkan pembentukan sperma. Tahap selenium yang rendah pada lelaki dengan kiraan sperma yang rendah.

Ekstrak Grapeseed. Ekstrak Grapeseed bekerja dengan vitamin C untuk menjadikannya lebih berkesan. Di samping itu, kehadiran antioksidan ini tertentu boleh memberikan sokongan tambahan dan perlindungan kepada sperma.

Vitamin C
Vitamin C juga antioksidan, dan kajian menunjukkan bahawa vitamin C meningkatkan kualiti sperma, Ia melindungi sperma dan DNA didalamnya dari kerosakan. Beberapa penyelidikan telah menunjukkan bahawa sesetengah jenis kerosakan DNA dalam sperma boleh menyebabkan sukar untuk hamil atau ia boleh menyebabkan peningkatan risiko keguguran jika berlaku kehamilan. Jika DNA rosak, mungkin ada masalah kromosom dalam bayi, jika kehamilan perlu diteruskan.

Vitamin C juga ternyata meleraikan sperma daripada berkumpul dan ia membuat mereka lebih bersepah ia penting untuk persenyawaan

Satu kajian telah menunjukkan bahawa wanita mengambil dadah klomifen untuk merangsang ovulasi akan mempunyai peluang yang lebih baik berovulasi jika Vitamin C diambil bersama ubat. Klomifen tidak selalu berkesan ke atas setiap wanita, tetapi peluang sering meningkat apabila disokong oleh vitamin C

Protein

Ia mengandungi 9 asid amino tidak boleh dibuat oleh badan dan penting untuk pembangunan sel2 dalam badan. Di antara 2 asid amino yang penting adalah:”

L-Arginine
Ini adalah asid amino yang ditemui dalam banyak makanan dan kepala sperma mengandungi jumlah nutrien yang luar biasa ini, dan ini adalah penting untuk pengeluaran sperma. Menambahkan dengan L-arginine boleh membantu meningkatkan kedua-dua jumlah sperma dan kualiti.

L-Carnitine
Ini asid amino adalah penting untuk fungsi normal sel sperma. Menurut kajian, didapati bahawa semakin tinggi tahap L-Carnitine dalam sel sperma, semakin baik jumlah sperma.

Untuk wanita protein akan menguatkan dinding rahim dan juga megelakkan berlakunya keguguran. Selain itu ia juga membina sel2 yang baik yang akan membantu dalam pembesaran bayi.

GLA COMPLEX
GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

• Menggalakkan kesihatan semasa kitaran haid*
• Menyokong sistem imun*

boleh membantu meningkatkan kesuburan anda dalam bidang mukus pangkal rahim.Mukus serviks adalah bahan jeli-ish yang dihasilkan oleh tubuh wanita semasa kitaran bulanan beliau. Semasa ovulasi, mukus serviks menyerupai putih telur, dan sering dirujuk sebagai "lendir telur putih pangkal rahim." Mukus pangkal rahim adalah bahagian yang penting dalam kehamilan. Mukus pangkal rahim membantu sperma untuk hidup lama di dalam badan wanita, dan membantu sperma sampai ke telur supaya telur boleh disenyawakan.

VITALEA

Multi yang Hebat
Makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki. Vita-Lea diformulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Mengandungi lebih nutrien, tenaga dan perlindungan
Pakar kesihatan mencadangkan semua orang dewasa mengambil makanan tambahan harian bagi menyokong kesihatan secara menyeluruh. Walau bagaimanapun, pengambilan makanan tambahan biasa menyebabkan tubuh mendapat nutrisi yang tidak seimbang. Vita-Lea adalah formulasi premium yang disokong oleh tujuh kajian klinikal serta turut menggabungkan ramuan-ramuan terbaik dan kualiti yang luar biasa.

Penggunaan harian, Vita Lea boleh:
Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh*
Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata*
Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi*
Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas*
Meningkatkan sperma dan juga kualiti telur


Ini adalah merupakan Set Kesuburan Shaklee utk Mereka yang tiada masalah kesihatan dan juga tiada masalah pada sistem peranakan. dengan pemakanan berterusan selama 3 bulan suami dan isteri dengan izin tuhan ada rezekinya. kita hanya merancang dan berusaha hanya tuhan sahaja yang menentukannya.
Fungsi dan khasiat utk yang diterangkan diatas adalah benar utk vitamin shaklee sahaja. bukan utk vitamin brand lain.

SET PENUH INI ADALAH UTK MEREKA YANG BETUL2 INGINKAN ANAK DAN SUDAH LAMA BERKAHWIN IA JUGA LEBIH MURAH BERBANDING DENGAN RAWATAN KESUBURAN LAIN.

SELAIN DARI INI SILA PASTIKAN ANDA TAHU WAKTU PALING SUBUR UTK SEORANG WANITA. AGAR USAHA YANG DILAKUKAN TIDAK SIA-SIA.

HARGA SET INI : RM 515. TERMASUK DELIVERY.

JIKA ANDA MEMPUNYAI PERIOD YANG TIDAK TERATUR DAN KEMUNGKINAN INI MENJADI PUNCA KETIDAKHAMILAN ANDA.

ANDA BOLEH AMBIL SET B ( RM 330 ) (TEMPOH 2 BULAN )

GLA COMPLEX, B-COMPLEX , VITALEA DAN VITAMIN E SAHAJA.

DAN JIKA ANDA PERNAH MENGANDUNG TETAPI MENAGMBIL PERANCANG ATAU IUD DAN PLAN UTK MENGANDUNG KEMBALI.

SILA DETOX BADAN ANDA DULU AGAR KESAN PIL DAN UBAT ITU HILANG.
DENGAN

ALFALFA DAN HERBLAX.

DAN MENGAMBIL SET B




Ini adalah untuk ibu2 yang sedang mengandung. ianya boleh dimakan bermula dari sebelum mengandung sehingga 9 bulan. ianya menjaga anda dari letih, demam, lenguh badan , kepenatan , loya , mabuk , tidak boleh tidur , stress dan lain2 masalah yang mungkin anda hadapi semasa mengandung..

khasiatnya

Protein
memainkan peranan yang besar dari peringkat awal sehingga peringkat akhir kandungan kerana bayi membesar menggunakan sel-sel didalam badan kita jadi tugas utama protein adalah membina sel2 baru Protein juga akan membantu menjaga tahap hormon dan membantu dalam menghalang rasa mual . protein juga membantu anda anda berasa lebih kenyang daripada karbohidrat yg kurang zat padat. Ambilnya pada waktu pagi dan sekali lagi pada waktu malam untuk menghalang rasa lapar pada waktu malam ( menghalang kenaikan tubuh yang melampau) ia berfungsi membina dan membaiki badan anda semasa anda tidur. Ini adalah tugas utama protein pembinaan, pembaikan, dan penyembuhan. Waktu malam adalah masa yang utama untuk fungsi ini. jadi badan anda akan sentiasa segar dan sihat diwaktu pagi

Vitamin B
Ia mempunyai semua 12 jenis B dalam nisbah SEMPURNA kerana b-complex yang semula jadi mempunyai nisbah yang sempurna dan tidak berlebih2 diantara satu B dgn yang lain. Ianya adalah penting untuk pembangunan banyak perkara seperti tenaga , menghalang mabuk, dan juga untuk fungsi mood anda( agar tidak Marah atau stress) tetapi yang paling penting didalamya mempunyai asid folik untuk menghalang spina bifida. Ia juga boleh membantu didalam kekejangan rahim jadi jika ianya diambil pada masa sebelum dan semasa nak bersalin ia boleh membantu meringankan kesakitan kontraksi.

Kalsium / magnesium (Dipanggil Osteomatrix):
Membantu didalam pembangunan tulang yang kuat kerana bila mengandung banyak zat kalsium untuk pembinaan tulang akan diarahkan ke anak didalam kandungan jadi badan kita akan mula kekurangan kalsium yang menyebabkan sakit lenguh badan , simpul biawak , kekejangan dan rasa penat.
Tetapi sebenarnya protein adalah lebih penting dari kalsium untuk pembentukan tulang yang kuat kerana tulang sebenarnya terdiri daripada air, asid amino(didalam protein ) dan kalsium.
Kalsium juga memainkan pernan besar bagi refluks asid ( sakit ulu hati atau pedih hati ) dimana apabila bayi semakin besar dan menolak perut anda sehingga lebih tinggi kepada esofagus anda. Dalam masa 15 minit, lepas memakan OsteoMatrix ia akan melegakan kes terburuk.

VITALEA (Supermultivitamin)
Badan memerlukan spektrum yang luas untuk vitamin dan mineral bagi menjalankan pelbagai fungsi dan pembangunan. Ia mengandungi 28 vitamin dan mineral yang lengkap mengikut nisbah keperluan badan dan dijamin peyerapan untuk memastikan vitamin dan keperluan badan mencukupi dan untuk mengembalikan tenaga agar badan memperolehi makanan berkhasiat.
Iron didalamya adalah penting untuk meningkatkan sel darah didalam tubuh terutama bagi mereka yang mempunyai tekanan darah rendah dan kekurangan darah dan ia tidak menyebabkan sembelit .
Para saintis, doktor, pakar pemakanan dan pasukan yang membangunkan vitamin Shaklee telah menguji nutrien yang perlu dipasangkan bersama untuk mengoptimumkan penyerapan dalam badan. Vitamin biasa dibuat tidak mengambil kira ini dan anda pada asasnya hanya membayar harga air kencing yang mahal!

Sustained Release Vita-CTM 500 mg

Bekalan Vitamin C secara Semulajadi
Badan anda berupaya mampu melakukan banyak perkara tetapi ianya tidak dapat menghasilkan atau menyimpan Vitamin C. Shaklee Sustained Release Vita-C™ 500mg berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:
Kandungan Vitamin C yang tinggi.

Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.

Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah

Vita- c juga utk megelakkan anda terkena jangkitan selsema , demam dan juga jangkitan virus yang boleh membawa bahaya kepada kandungan anda.
ia juga bertujuan untuk menguatkan kulit badan kandungan anda supaya tidak mudah kena ruam dan sakit kulit.

dengan pengambilan vita c secara tidak langsung anda telah memberi perlindungan yang baik kepada bayi anda dari kena demam dan lain2 penyakit

Untuk dapatkan harga atau sebarang pertannyaan anda boleh beri komen di sini atau di wall

Harga ASAL SET INI ialah 417

Harga diskaun FAN PAGE INI : RM 380 ( 2 - 3 bulan )

Harga istimewa utk pembelian 2 set : RM 730

Harga bayar 2 x : RM 396 ( RM 198 utk setiap bayaran )

Anda juga boleh beli 2 atau 3 botol shj untuk harga boleh komen atau inbox anda

SET INI ADALAH AMAT SESUAI UTK IBU2 YANG INGIN BERPUASA PADA BULAN RAMADAN KERANA DENGAN ADANYA PROTEIN KANDUNGAN ANDA AKAN CUKUP VITAMIN JADI IANYA TIDAK MEMUDARATKAN

1 comment:

  1. Salam puan,
    nak tanye,. harga utk 5 items tu rm380 ye?..minta email ke sya ye harga nye...ni email sya sitihajar.yahya@gmail.com.. tq

    ReplyDelete